Richtlijnen

Voor niet-kwaliteitsproblemen: klanten kunnen binnen 15 dagen na ontvangst van het product een vervanging of retour aanvragen. Er wordt een verwerkingskosten van 5% in rekening gebracht, maar deze kan worden kwijtgescholden bij productuitwisselingen.

Voor productdefecten: Mokwheel zal zijn best doen om u van dienst te zijn en technische ondersteuning te bieden om eenvoudige problemen op te lossen. Mokwheel zal ook de benodigde vervangende onderdelen verstrekken en de volledige reparatiekosten voor de schade dekken.

Voor schade tijdens het verzenden: Mokwheel zal zijn best doen om u van dienst te zijn en alle benodigde onderdelen te verstrekken en de servicekosten te dekken.

Om een retour- of omruilproces te starten, moeten de volgende voorwaarden van toepassing zijn:

Alle retouren en terugbetalingen moeten binnen 15 dagen na ontvangst van de fiets plaatsvinden. Alle fietsen met meer dan 10 mijl totaal gereden kilometers kunnen niet worden terugbetaald. Alle retouren omvatten een verwerkingskosten en de verzendkosten zijn voor eigen rekening. Alle fietsen mogen geen slijtage, vuil, krassen of tekenen van gebruik vertonen en moeten in dezelfde verpakking en staat zijn als waarin ze zijn ontvangen, inclusief alle items in de doos (batterij, oplader, sleutels, hardware, enz.). Procedure:

Alle retouren moeten worden goedgekeurd voordat ze aan ons worden teruggestuurd. Zodra het annuleringsverzoek voor retour is goedgekeurd, stuurt Mokwheel een annuleringsmelding via e-mail naar de klant. Als een product wordt teruggestuurd zonder onze goedkeuring, worden er geen terugbetalingen gedaan. Mokwheel weigert alle zendingen die niet zijn gepland om aan te komen. Om dit proces te starten, stuurt u een e-mail naar support@mokwheel.nl voor goedkeuring, samen met foto's van het product voordat u het verzendt.

Verzending:

U moet een verzendlabel met tracking van uw keuze verstrekken aan onze aangewezen magazijn in antwoord op de bevestigingse-mail.

Opmerking: MokWheel is niet verantwoordelijk voor de kosten van retourzendingen en het is de verantwoordelijkheid van de klant om de veiligheid van de zending en het succes van de retourzending te waarborgen, en moet kiezen voor een service met handtekeningbevestiging voor de zending. Mokwheel is niet verantwoordelijk voor enige schade, verlies of ander incident tijdens het transport van de door de klant teruggestuurde zending. Het wordt ten zeerste aanbevolen om extra verzekeringsdekking voor de geretourneerde pakketten toe te voegen.

Kosten

Voor alle orderannuleringen wordt een verwerkingskosten van 5% voor creditcard in rekening gebracht, maar deze wordt kwijtgescholden voor fietsuitwisselingen. Als de fiets al vanuit ons magazijn is verzonden, is er een extra $150 verzend- en verwerkingskosten vereist.

De klant kan tot 20% restockingkosten in rekening worden gebracht voor inspectie, verpakking, reparaties en opknappen. Dit wordt kwijtgescholden als het product ongebruikt is.

Retourzendingen wegens schade tijdens het verzenden

Klanten kunnen pakketten weigeren vanwege ernstige transportschade (functionaliteit die van invloed is op het gebruik) en een zaak openen bij de verzendmaatschappij. Neem contact met ons op via support@mokwheel.nl met foto's of video's als bewijs om ontbrekende en ernstig beschadigde onderdelen of andere kwaliteitsgerelateerde problemen op te lossen. Ons klantenserviceteam zal helpen bij het regelen van een vervanging.

Foto's en/of video's zijn vereist als bewijs om het probleem beter te begrijpen en effectief op te lossen.

*Definitie van een ernstig beschadigd item: de hoofdstructuur van het product is aanzienlijk vervormd op een manier die van invloed is op de normale werking ervan.

Opmerking: De volgende omstandigheden worden als klein beschouwd en zijn niet van toepassing op het gratis omruil- of retourbeleid.

Kleine schade aan de buitenverpakking. Lichte krassen of verlies van verf op het product. Buigbare onderdelen gebogen door transport. Vervangbare fietsdelen op het stuur. Opmerking: We accepteren geen retourzendingen wegens schade tijdens het verzenden na 5 dagen na ontvangst van het product.

Modeluitwisselingen/Bestellingsaanpassingen

Modeluitwisselingen zijn alleen beschikbaar voor e-bikes. Als u wilt ruilen voor een ander model, kunnen klanten een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste model en de producten uit de oorspronkelijke bestelling retourneren door vooraf contact op te nemen met onze klantenservice. Alle verzoek om omruiling moet ons retourbeleid volgen en vooraf goedkeuring krijgen van ons klantenserviceteam via e-mail. Gratis verzending is niet van toepassing op de omgeruilde fiets.

Niet-restitueerbare items

omvatten, maar zijn niet beperkt tot

Vervangingsonderdelen Alle accessoires Speciale bestellingen Gebruikte items, behalve in extreme gevallen van breuk/defect Cadeaubonnen en gratis bestellingen Houd er rekening mee dat elke partner-fietsenwinkel zijn eigen retour- en omruilbeleid en procedures heeft. We accepteren geen retourzendingen van artikelen die bij fietsenwinkels zijn gekocht. Neem contact op met de plaats van aankoop om hun retourbeleid te bespreken.

Terugbetalingsverwerking

Terugbetalingen worden verwerkt binnen 2 dagen nadat het product is bevestigd als retour ontvangen in ons magazijn en ge.