Richtlijnen

Voor non-kwaliteitskwesties: klanten kunnen binnen 15 dagen na ontvangst van het product een vervanging of retour aanvragen. Er wordt een verwerkingskosten van 5% in rekening gebracht, maar deze kan worden kwijtgescholden voor productuitwisselingen. U moet een verzendlabel met tracking van uw keuze verstrekken naar ons aangewezen magazijn na goedkeuring per e-mail.

Voor productdefecten: Mokwheel zal zijn best doen om u van dienst te zijn en technische ondersteuning te bieden om eenvoudige problemen op te lossen. Mokwheel zal ook de benodigde vervangingsonderdelen verstrekken en de volledige reparatiekosten dekken die verband houden met de schade.

Voor verzendschade: Mokwheel zal zijn best doen om u van dienst te zijn en alle benodigde onderdelen te verstrekken en de servicekosten te dekken.

Om een retour- of ruilproces te starten, moet het volgende van toepassing zijn:

  1. Alle retouren en terugbetalingen moeten binnen 15 dagen na ontvangst van de fiets zijn.
  2. Alle fietsen met meer dan 10 mijl totaal afgelegde afstand kunnen niet worden terugbetaald.
  3. Alle retouren zullen een verwerkingskosten en de verzendkosten op eigen kosten bevatten.
  4. Alle fietsen mogen geen slijtage, vuil, krassen of tekenen van gebruik vertonen en moeten in dezelfde verpakking en conditie zijn als u ze heeft ontvangen, en moeten alle items in de doos bevatten (batterij, oplader, sleutels, hardware, enz.).

Procedure:

Alle retouren moeten vooraf worden goedgekeurd voordat ze naar ons worden teruggestuurd. Zodra het verzoek voor annulering van de retourzending is goedgekeurd, stuurt Mokwheel een annuleringskennisgeving via e-mail naar de klant. Als een product wordt teruggestuurd zonder onze goedkeuring, wordt er geen restitutie verleend. Mokwheel weigert alle zendingen die niet zijn gepland om aan te komen. Om dit proces te starten, stuurt u een e-mail naar support@mokwheel.nl ter goedkeuring, samen met foto's van het product voordat u het verzendt

Verzending:

Onze fietsen worden meestal de volgende werkdag verzonden. Als de fiets echter al is verzonden, is een toeslag van €150,00 vereist voor eventuele verzendwijzigingen.

Opmerking: MokWheel is niet verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van verzending en het is de verantwoordelijkheid van de klant om de veiligheid van de zending te waarborgen en het succes van de retourzending te waarborgen, en moet een handtekeningbevestigingsservice kiezen voor de zending. Mokwheel is niet verantwoordelijk voor enige schade, verlies of ander incident tijdens het transport van de door de klant teruggestuurde zending. Het wordt ten zeerste aanbevolen om extra verzekeringsdekking voor de teruggestuurde pakketten toe te voegen.

Kosten

Er wordt een verwerkingskosten van 5% in rekening gebracht voor alle annuleringen van bestellingen, maar deze wordt kwijtgescholden voor fietsruil. Als de fiets echter al is verzonden vanuit ons magazijn, is er een extra vergoeding van €150,00 voor verzending en verwerking vereist.

De aankoopprijs van elke fiets omvat de kosten van één zending. Als de fiets echter al is verzonden en de klant besluit te annuleren of retourneren, wordt er 150,00 in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag om die kosten te dekken. Als de fiets echter al is verzonden en de klant besluit te ruilen, is een toeslag van €150,00 vereist om de kosten van de tweede zending te dekken. Dit komt bovenop eventuele kosten of kosten in verband met retourzending.

De klant kan een restocking-vergoeding van maximaal 20% worden aangerekend voor inspectie, herverpakking, reparaties en opknappen. Dit wordt kwijtgescholden als het product ongebruikt is.

Retourneringen van beschadigde verzending

Klanten kunnen pakketten afwijzen vanwege ernstige schade tijdens het verzenden (functionaliteit die van invloed is op het gebruik, zodanig dat de hoofdstructuur van het product op een manier significant is vervormd die van invloed is op de normale werking op welke manier dan ook.) en een zaak openen bij de verzendvervoerder. Neem contact met ons op via support@mokwheel.nl met foto's of video's als bewijs om ontbrekende en ernstig beschadigde onderdelen of andere kwaliteitsgerelateerde problemen op te lossen. Ons klantenserviceteam zal helpen bij het regelen van een vervanging.

Foto's en/of video's zijn vereist als bewijs om het probleem beter te begrijpen en effectief op te lossen.

Opmerking: De volgende voorwaarden worden als minimaal beschouwd en zijn niet van toepassing op het gratis ruil- of retourbeleid.

Lichte schade aan de buitenverpakking.

Lichte krassen of verfverlies op het product.

Malleabele onderdelen gebogen door verzending.

Vervangbare fietsonderdelen aan het stuur.

Opmerking: Wij accepteren geen retourzendingen van verzendschade na 5 dagen na ontvangst van het product en alle claims voor verzendschade worden afgewezen.

Modeluitwisselingen/Bestellingswijzigingen

Modeluitwisselingen zijn alleen beschikbaar voor e-bikes. Als u wilt ruilen voor een ander model, kunnen klanten een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste model en de producten uit de oorspronkelijke bestelling retourneren door vooraf contact op te nemen met onze klantenservice. Alle verzoeken om ruil moeten ons retourbeleid volgen en voorafgaande goedkeuringsmelding ontvangen van ons klantenserviceteam via e-mail. Gratis verzending is niet van toepassing op de geruilde fiets.

Niet-restitueerbare items

inclusief, maar niet beperkt tot

Vervangingsonderdelen.

Alle accessoires.

Speciale bestellingen.

Gebruikte artikelen, behalve in extreme gevallen van breuk/falen.

Cadeaubonnen en gratis bestellingen.

Houd er rekening mee dat elk van onze partner-fietsenwinkels zijn eigen retour- en ruilbeleid en procedures heeft. Wij accepteren geen retourzendingen van artikelen die zijn gekocht bij fietsenwinkels. Neem contact op met de plaats van aankoop om hun retourbeleid te bespreken.

Restitutieverwerking

Restituties worden verwerkt binnen 2 dagen nadat het product is bevestigd als retour ontvangen in ons magazijn en is geïnspecteerd. Als u het bedrag na 2 dagen niet heeft ontvangen, raadpleeg dan uw bank voor verdere details. Sommige restituties kunnen langer duren om te verwerken dan andere. Als u uw restitutie nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Opmerking: Eventuele artikelen die zijn geretourneerd met een bestelling met een kortingscode, hebben de gehele waarde van de kortingscode in mindering op de restitutiewaarde, of u nu één e-bike retourneert of meerdere e-bikes. Restituties worden gedaan nadat we de e-bike hebben ontvangen en geïnspecteerd.

Retour- en terugbetalingsbeleid

Retour- en terugbetalingsbeleid

Richtlijnen

Voor non-kwaliteitskwesties: klanten kunnen binnen 15 dagen na ontvangst van het product een vervanging of retour aanvragen. Er wordt een verwerkingskosten van 5% in rekening gebracht, maar deze kan worden kwijtgescholden voor productuitwisselingen. U moet een verzendlabel met tracking van uw keuze verstrekken naar ons aangewezen magazijn na goedkeuring per e-mail.

Voor productdefecten: Mokwheel zal zijn best doen om u van dienst te zijn en technische ondersteuning te bieden om eenvoudige problemen op te lossen. Mokwheel zal ook de benodigde vervangingsonderdelen verstrekken en de volledige reparatiekosten dekken die verband houden met de schade.

Voor verzendschade: Mokwheel zal zijn best doen om u van dienst te zijn en alle benodigde onderdelen te verstrekken en de servicekosten te dekken.

Om een retour- of ruilproces te starten, moet het volgende van toepassing zijn:

  1. Alle retouren en terugbetalingen moeten binnen 15 dagen na ontvangst van de fiets zijn.
  2. Alle fietsen met meer dan 10 mijl totaal afgelegde afstand kunnen niet worden terugbetaald.
  3. Alle retouren zullen een verwerkingskosten en de verzendkosten op eigen kosten bevatten.
  4. Alle fietsen mogen geen slijtage, vuil, krassen of tekenen van gebruik vertonen en moeten in dezelfde verpakking en conditie zijn als u ze heeft ontvangen, en moeten alle items in de doos bevatten (batterij, oplader, sleutels, hardware, enz.).

Procedure:

Alle retouren moeten vooraf worden goedgekeurd voordat ze naar ons worden teruggestuurd. Zodra het verzoek voor annulering van de retourzending is goedgekeurd, stuurt Mokwheel een annuleringskennisgeving via e-mail naar de klant. Als een product wordt teruggestuurd zonder onze goedkeuring, wordt er geen restitutie verleend. Mokwheel weigert alle zendingen die niet zijn gepland om aan te komen. Om dit proces te starten, stuurt u een e-mail naar support@mokwheel.nl ter goedkeuring, samen met foto's van het product voordat u het verzendt

Verzending:

Onze fietsen worden meestal de volgende werkdag verzonden. Als de fiets echter al is verzonden, is een toeslag van €150,00 vereist voor eventuele verzendwijzigingen.

Opmerking: MokWheel is niet verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van verzending en het is de verantwoordelijkheid van de klant om de veiligheid van de zending te waarborgen en het succes van de retourzending te waarborgen, en moet een handtekeningbevestigingsservice kiezen voor de zending. Mokwheel is niet verantwoordelijk voor enige schade, verlies of ander incident tijdens het transport van de door de klant teruggestuurde zending. Het wordt ten zeerste aanbevolen om extra verzekeringsdekking voor de teruggestuurde pakketten toe te voegen.

Kosten

Er wordt een verwerkingskosten van 5% in rekening gebracht voor alle annuleringen van bestellingen, maar deze wordt kwijtgescholden voor fietsruil. Als de fiets echter al is verzonden vanuit ons magazijn, is er een extra vergoeding van €150,00 voor verzending en verwerking vereist.

De aankoopprijs van elke fiets omvat de kosten van één zending. Als de fiets echter al is verzonden en de klant besluit te annuleren of retourneren, wordt er 150,00 in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag om die kosten te dekken. Als de fiets echter al is verzonden en de klant besluit te ruilen, is een toeslag van €150,00 vereist om de kosten van de tweede zending te dekken. Dit komt bovenop eventuele kosten of kosten in verband met retourzending.

De klant kan een restocking-vergoeding van maximaal 20% worden aangerekend voor inspectie, herverpakking, reparaties en opknappen. Dit wordt kwijtgescholden als het product ongebruikt is.

Retourneringen van beschadigde verzending

Klanten kunnen pakketten afwijzen vanwege ernstige schade tijdens het verzenden (functionaliteit die van invloed is op het gebruik, zodanig dat de hoofdstructuur van het product op een manier significant is vervormd die van invloed is op de normale werking op welke manier dan ook.) en een zaak openen bij de verzendvervoerder. Neem contact met ons op via support@mokwheel.nl met foto's of video's als bewijs om ontbrekende en ernstig beschadigde onderdelen of andere kwaliteitsgerelateerde problemen op te lossen. Ons klantenserviceteam zal helpen bij het regelen van een vervanging.

Foto's en/of video's zijn vereist als bewijs om het probleem beter te begrijpen en effectief op te lossen.

Opmerking: De volgende voorwaarden worden als minimaal beschouwd en zijn niet van toepassing op het gratis ruil- of retourbeleid.

Lichte schade aan de buitenverpakking.

Lichte krassen of verfverlies op het product.

Malleabele onderdelen gebogen door verzending.

Vervangbare fietsonderdelen aan het stuur.

Opmerking: Wij accepteren geen retourzendingen van verzendschade na 5 dagen na ontvangst van het product en alle claims voor verzendschade worden afgewezen.

Modeluitwisselingen/Bestellingswijzigingen

Modeluitwisselingen zijn alleen beschikbaar voor e-bikes. Als u wilt ruilen voor een ander model, kunnen klanten een nieuwe bestelling plaatsen voor het gewenste model en de producten uit de oorspronkelijke bestelling retourneren door vooraf contact op te nemen met onze klantenservice. Alle verzoeken om ruil moeten ons retourbeleid volgen en voorafgaande goedkeuringsmelding ontvangen van ons klantenserviceteam via e-mail. Gratis verzending is niet van toepassing op de geruilde fiets.

Niet-restitueerbare items

inclusief, maar niet beperkt tot

Vervangingsonderdelen.

Alle accessoires.

Speciale bestellingen.

Gebruikte artikelen, behalve in extreme gevallen van breuk/falen.

Cadeaubonnen en gratis bestellingen.

Houd er rekening mee dat elk van onze partner-fietsenwinkels zijn eigen retour- en ruilbeleid en procedures heeft. Wij accepteren geen retourzendingen van artikelen die zijn gekocht bij fietsenwinkels. Neem contact op met de plaats van aankoop om hun retourbeleid te bespreken.

Restitutieverwerking

Restituties worden verwerkt binnen 2 dagen nadat het product is bevestigd als retour ontvangen in ons magazijn en is geïnspecteerd. Als u het bedrag na 2 dagen niet heeft ontvangen, raadpleeg dan uw bank voor verdere details. Sommige restituties kunnen langer duren om te verwerken dan andere. Als u uw restitutie nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Opmerking: Eventuele artikelen die zijn geretourneerd met een bestelling met een kortingscode, hebben de gehele waarde van de kortingscode in mindering op de restitutiewaarde, of u nu één e-bike retourneert of meerdere e-bikes. Restituties worden gedaan nadat we de e-bike hebben ontvangen en geïnspecteerd.

Retourneren binnen 15 dagen
Hulp nodig? We zijn er voor jou
"Beter dan het beste" - Mokwheel